שימוש ב One-time Notification במסנג'ר (פייסבוק)

תוכן עניינים

ה-OTN או הידוע גם בשם One Time Notification הוצג במהלך השינויים השיווקיים החדשים של Messenger על ידי פייסבוק ב-4 במרץ 2020. זוהי דרך למנוע מנויים רבים של הודעות לא רצויות (ספאם) שהתקבלו על ידי העסקים הרבים שאליהם היו מנויים .

איך זה משפיע עליך להגיע למנויים שלך?

עם השינויים שנדחפו ב-4 במרץ, זה אומר שעדיין יש לך דרך להגיע למנויים שלך מחוץ לחלון של 24 שעות. בדרך כלל אתה יכול לשלוח כל הודעה שתרצה כל עוד המנוי קיים אינטראקציה במהלך 24 השעות האחרונות. ברגע שהחלון הזה נסגר, לא נוכל יותר לשלוח להם הודעות בהודעות רגילות.

כאן נכנס לתמונה ה-OTN. כעת תוכל לשאול אותם אם הם רוצים לקבל הודעה חד פעמית על נושא שתבחר. אם הם יסכימו הם ילחצו על הכפתור והם יצטרפו לקבל הודעה.

אז איך זה עובד?

הפעל את ה-OTN בדף הפייסבוק שלך

לפני השימוש בתכונה זו בבוט שלך תצטרך לבקש רשות דרך דף הפייסבוק שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לדף הפייסבוק שלך -> הגדרות -> הודעות מתקדמות -> גלול עד הסוף לתכונות המבוקשות.

אם זו הפעם הראשונה שלך יהיה לך כפתור מימין שמציין "בקשה"

ברגע שתלחץ על הכפתור תקבל חלון קופץ ותוכל ללחוץ על הכפתור כדי לקבל גישה לתכונה זו מיד.

כיצד להשתמש ב-OTN בתוך allchat

כעת, לאחר שההרשאות שלך מוגדרות בדף הפייסבוק שלך, כעת תוכל להשתמש ב-OTN בתוך allchat . ישנן מספר דרכים להשתמש בזה ואנו נסביר אותן לעומק כדי לוודא שאתה מבין אותן במלואן.

לבקש ממנויים להצטרף ל-OTN

הדבר הראשון שתצטרך לעשות הוא לבקש מהמנוי שלך להצטרף ל-OTN שלך לפני שתוכל לשלוח לו הודעה על כך.

לשם כך תעבור לבונה הזרימה שלך -> בחר בלוק שלח הודעה ולחץ על בלוק OTNR כדי להתחיל ליצור אחד.

לאחר בחירת בלוק OTNR תיצור נושא חדש או בחר אחד מהרשימה שלך אם כבר יצרת אותם. בבלוק הטקסט תסביר איזו הודעה הם יקבלו בלחיצה על כפתור הודע לי.

דבר טוב לציין הוא שכפתור הודע לי מתורגם אוטומטית לפי השפה שנקבעה למנויים בפרופיל הפייסבוק שלו. אין צורך שתעשה שם שום דבר.

ברגע שהם לוחצים על הכפתור, אתה יכול להגדיר הודעת אישור כדי ליידע אותם שההצטרפות הצליחה

שליחת הודעת OTN

אז המנוי שלך הצטרף להודעת OTN וכעת אתה רשאי לשלוח לו הודעה מחוץ לחלון 24 שעות ביממה באמצעות סוג הודעת OTN. כדי לעשות זאת אתה יכול ליצור חסימת הודעות לשלוח ולבחור את נושא ה-OTN שלך כסוג ההודעה.

זה נראה כך;

חשוב לציין שניתן לשלוח רק בלוק אחד (הודעה) עם OTN. אנו ממליצים לך להשתמש בטקסט או בחסימה בכרטיס בעת שליחת הודעת OTN. מומלץ לכלול כפתור כדי שיהיה קל למנוי ללחוץ עליו. ברגע שהם עושים זאת הם פותחים שוב את חלון 24 שעות ביממה ומשם אתה יכול לשלוח כל דבר שתרצה שוב.

מה שיש לשים לב אליו הוא אל תאפשר למנוי שלך להצטרף לנושא מסוים ואז לשלוח הודעות לא קשורות לחלוטין.

שלח את בקשת ההודעה על ידי שליחת תוכן הבקשה המתאים. זה מה שפייסבוק כתבו בדף המפתחים זה ,

Don’t confuse, deceive, defraud, mislead, spam or surprise anyone. Make sure that there is a clear and obvious relationship between the prompt, and the content of the message. The content of the one-time notification request and the message must comply with community standards.

Don’t incentivize this action. Don’t promise users money, or equivalent to sign up for messages.

Pages that receive high volumes of negative user feedback, or that confuse, deceive, defraud, mislead, or negatively surprise users will lose access to the API.Facebook Developers

אז בקיצור זה אומר שאתה שולח הודעות לאחר שהמנוי שלך הצטרף.

שליחת שידור OTN

יש לך גם אפשרות לשלוח סוג שידור OTN. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לתפריט שלך ->Broadcasting -> Broadcasts -> Select New Broadcast -> Purpose of the Message -> Promotional Message  גלול למטה וודא שאתה בוחר את ה-OTN שברצונך לשלוח.

שידור הודעות

כאשר בחרת את ה-OTN שלך: נושא מהרשימה עליך לבחור את הזרימה שברצונך לשלוח. כאשר אתה מוכן עם ההגדרות שלך לחץ על הכפתור הכחול "המשך" כדי לשלוח את השידור.

מקווה שמאמר זה יעזור לך לדעת על התכונה "בקשת הודעה חד פעמית (OTNR)" בפלטפורמת allchat.

לשיתוף:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לערוץ היוטיוב

מאמרים נוספים

Get The Latest Updates

הירשמו לניוזלטר שלנו כאן

No spam, notifications only about new products, updates.

מידע שימושי

פלטפורמות נוספות שאנחנו מטמיעים

לרגל השקת השירות קבלו 10% הנחה על מגוון השירותים שלנו