אוטומציה של WhatsApp

תוכן עניינים

allchat מאפשרת לך ליצור בקלות בוטים של WhatsApp בקלות כדי להפוך שיחות לאוטומטיות בין העסק שלך ללקוחות שלך באמצעות ה-WhatsApp API הרשמי (WhatsApp Cloud API).

נכון לעכשיו, WhatsApp Cloud API פתוח לכל מי שרוצה ליצור אוטומציה של WhatsApp עבור העסק שלו.

האם צורכי התאימות של הלקוח שלי עונים על ידי WhatsApp Cloud API?

ה-WhatApp Cloud API תואם GDPR ובעל אישור SOC 2. שרתים מתארחים בצפון אמריקה.

אימות עסקי

אין צורך להשלים את האימות העסקי של פייסבוק כדי להתחיל לבצע אוטומציה של הודעות ב-WhatsApp. ללא אימות עסקי, העסק שלך יוכל לעשות זאת

  • השב לשיחות בלתי מוגבלות ביוזמת הלקוח.
  • שלח שיחות ביוזמת העסק (הודעות תבנית) ל-250 לקוחות ייחודיים בפרק זמן מתגלגל של 24 שעות. תצטרך להשלים אימות עסקי אם ברצונך ליזום יותר מ-250 שיחות יזומות עסקיות בפרק זמן מתגלגל של 24 שעות.

עסקים יכולים ליזום אימות עסקי (BV) רק כאשר הם מוכנים להרחיב שיחות ביוזמת העסק או לבקש להפוך לחשבון עסקי רשמי.

מספרי טלפון

בעת בחירת מספר טלפון, שקול את הדברים הבאים:

  • אם תרצו להשתמש במספר שכבר נמצא בשימוש באפליקציית הלקוח או העסק של WhatsApp, תצטרכו למחוק את חשבונכם באפליקציית הלקוח או העסק של WhatsApp.
  • לא ניתן להשתמש במספר הטלפון המשמש לאוטומציה של WhatsApp באפליקציית הלקוח או העסק של WhatsApp.
  • אתה עדיין יכול להשתמש במספר למטרות יומיומיות, כגון התקשרות וקבלת הודעות לאחר רישומו בפלטפורמה העסקית של WhatsApp.
  • ברגע שאתה משתמש בטלפון עבור WhatsApp אוטומציה, אתה לא יכול יותר להשתמש במספר זה באפליקציית WhatsApp Business.
  • אתה לא צריך מספר טלפון אמיתי למטרות בדיקה. פייסבוק תיתן לך מספר טלפון בחינם לבדיקה.

לעת עתה, עסקים נדרשים ליצור אפליקציית פייסבוק משלהם כדי לגשת ל-WhatsApp Cloud API מכיוון שפייסבוק מאפשרת רק לאפליקציית פייסבוק השייכת לאותו עסק בפייסבוק ליצור חשבון WhatsApp Business. בקרוב פייסבוק תאפשר לאפליקציות כמו allchat ליצור חשבונות WhatsApp עסקיים ונוכל לפשט בקלות את תהליך יצירת בוטים של WhatsApp כמו Messenger Bots.

הגדר את WhatsApp Cloud API

נכון לעכשיו, כל עסק צריך ליצור אפליקציית פייסבוק כדי לקבל גישה ל-API הרשמי של WhatsApp. בצע את השלב הבא כדי להגדיר את WhatsApp Cloud API עבור העסק שלך.

  1. הירשם כמפתח מטה
  2. אפשר אימות דו-גורמי עבור חשבונך 
  3. צור אפליקציית פייסבוק: עבור אל רשימת האפליקציות שלך בפייסבוק   >  צור אפליקציה . בחר בסוג "עסק" ופעל לפי ההנחיות על המסך.
1 – לחץ על "צור אפליקציה"
2 – בחר את סוג "עסק" ולחץ על "הבא"

בחר כל שם עבור האפליקציה שלך ובחר בחשבון העסקי שבבעלותו מספר הטלפון שבו תרצה להשתמש עבור אוטומציה של WhatsApp. אם אין לך עדיין חשבון עסקי, השאר אותו לא מסומן, ופייסבוק תיצור עבורך חשבון עסקי אוטומטית מאוחר יותר.

מלוח המחוונים של האפליקציה, לחץ על האפליקציה שברצונך להתחבר ל-WhatsApp. גלול למטה כדי למצוא את המוצר "WhatsApp" ולחץ  על הגדר .

בחר בחשבון העסקי שבבעלותו מספר הטלפון שבו ברצונך להשתמש עבור אוטומציה של WhatsApp. אם אין לך חשבון עסקי, פייסבוק תיצור עבורך אחד אוטומטית.

כתובת אתר להתקשרות חוזרת

לחץ על Configuration > Configure a webhook
https://app.allchat.chat/webhooks/whatsapp.php

לחץ על "ניהול" ליד "שדות Webhook"

הירשם לכל השדות

עכשיו אתה יכול להתחיל לבדוק אוטומציה של WhatsApp. תצטרך לדעת את המידע בתמונה למטה מכיוון שתצטרך אותו בעת יצירת בוט WhatsApp שלך ב- allchat . אנא שים לב שתצטרך לאמת את מספר הטלפון האישי שלך המשמש בוואטסאפ הרגיל אם אתה משתמש במספר טלפון לבדיקה שסופק על ידי פייסבוק.

עבור אל allchat והתחל בתהליך יצירת בוט חדש.

בחר בחשבון WhatsApp Business שבבעלותו מספר הטלפון.

בחר את מספר הטלפון שלך.

השתמש במספר הטלפון העסקי שלך

(את שלב זה ניתן לבצע בהמשך, תוכלו להתחיל להקים את הבוט על מספר זמני שפייסבוק יתנו לכם לצורך בדיקות)

לאחר ביצוע כל הבדיקות ואתה מוכן להתחיל להשתמש באוטומציה של WhatsApp עבור העסק שלך, תצטרך להוסיף את מספר הטלפון שלך. בצע את השלבים הבאים.

ספק מידע ליצירת הפרופיל העסקי שלך ב-WhatsApp.

לאחר שתיצור את הפרופיל העסקי שלך ב-WhatsApp, אתה מוכן לחבר אותו ל-allchat . אתה יכול ליצור בוט חדש ב-allchat או לחבר את ערוץ WhatsApp לחשבון allchat קיים. אם אתה כבר משתמש באוטומציה של WhatsApp באמצעות חשבון WhatsApp לניסיון, אתה יכול לנתק את חשבון הבדיקה של WhatsApp ב-allchat (הגדרות > ערוצים > WhatsApp) ולחבר את חשבון WhatsApp העסקי האמיתי שלך.

כיצד ליצור הודעות תבנית WhatsApp?

תבניות הודעות WhatsApp מאפשרות לעסקים להשתמש בתבניות שנוצרו מראש ומאושרות מראש כדי לשלוח הודעות מובנות ללקוחות שהצטרפו לקבל התראות. הודעות יכולות לכלול תזכורות לפגישה, מידע על משלוח, פתרון בעיה או עדכוני תשלום. אנא קרא מאמר זה כדי ללמוד כיצד ליצור הודעות תבנית.

לאחר שהודעת התבנית שלך אושרה על ידי פייסבוק, עבור אל allchat הגדרות > ערוצים > WhatsApp וסנכרן שוב תבניות WhatsApp.

תמחור

תמחור allchat

התשלום ל ממשק OmniChannel הינו 349 ש"ח לחודש עד 2 נציגים, כל נציג נוסף 50 ש"ח. , ממשק לניהול ווטאספ API בלבד 129 ש"ח לחודש

תמחור פלטפורמה עסקית של WhatsApp

WhatsApp Business Platform אינה חינמית. הפלטפורמה העסקית של WhatsApp משתמשת במודל תמחור מבוסס שיחה. כאשר העסק שלך שולח הודעות ללקוחות דרך הפלטפורמה העסקית של WhatsApp, תחויב עבור כל שיחה. עבור רוב העסקים הקטנים, WhatsApp Automation תהיה בחינם מכיוון שבכל חודש 1000 השיחות הראשונות הן בחינם. עסקים מתחילים לשלם רק אם יש להם יותר מ-1000 שיחות בחודש.

עם מודל התמחור מבוסס השיחה, שיחות WhatsApp Business Platform מתחלקות ל-2 קטגוריות שמתומחרות באופן שונה:

  • ביוזמת משתמש : שיחה שמתחילה בתגובה להודעת משתמש. בכל פעם שעסק משיב למשתמש בתוך חלון שירות הלקוחות של 24 שעות, הודעה זו תקושר לשיחה ביוזמת המשתמש. עסקים יכולים לשלוח הודעות בצורה חופשית בתוך חלון שירות לקוחות זה 24 שעות ביממה.
  • ביוזמה עסקית : שיחה שמתחילה מעסק ששולח הודעה למשתמש מחוץ לחלון שירות הלקוחות של 24 שעות ביממה. הודעות שיוזמו שיחה יזומה עסקית ידרשו תבנית הודעה.

כל השיחות נמדדות במפגשים קבועים של 24 שעות. שיחה מתחילה עם מסירת ההודעה העסקית הראשונה בשיחה, ביוזמת העסק או בתגובה להודעת משתמש, ומסתיימת 24 שעות לאחר מכן. עסקים ומשתמשים יכולים להחליף כל מספר של הודעות, כולל הודעות תבנית, בתוך פגישת שיחה של 24 שעות ללא חיוב נוסף. כל פגישת שיחה של 24 שעות מביאה לטעינה אחת.

התעריפים עבור שיחות ביוזמת עסקים ושיחות ביוזמת משתמשים משתנים בהתאם לשוק (מדינה או אזור). חיובים עבור שיחות מבוססים על קוד המדינה של המשתמש (הנמען). תוכל לראות את פרטי  התמחור בכרטיס התמחור מבוסס השיחה  ואת  הדוגמאות של זרימות שיחה וחיובים קשורים .

שיחות שכבת חינם

1,000 השיחות הראשונות בכל חודש הן בחינם. כך העסק שלך יכול לבנות חוויות שהלקוחות שלך יאהבו לפני שהם יצטרכו לשלם. כל חשבון WhatsApp Business (WABA) יקבל 1,000 שיחות חינם בחודש. שיחות אלה יכולות להיות ביוזמת משתמש או עסקית. גם אם ל-WABA יש מספר מספרים צמודים, סף השכבה החינמית הוא עדיין 1000, שכן הרובד החינמי מסופק ברמת ה-WABA. הרובד החינמי מתרענן מדי חודש, בהתבסס על אזור הזמן המשויך ל-WABA.

שיחות נקודות כניסה חינם

שיחות אינן כרוכות בתשלום כאשר משתמשים שולחים הודעות לעסקים באמצעות לחצני קריאה לפעולה  במודעות שלוחצים ל-WhatsApp  או  כפתורי קריאה לפעולה בדף פייסבוק . שיחות נקודת כניסה חינם יכולות להתבצע רק ביוזמת המשתמש. השיחה הראשונה שמתחילה מנקודת הכניסה אינה כרוכה בתשלום, ולאחר מכן שיחות עוקבות עם המשתמש כרוכות בתשלום.

התמחור הסטנדרטי חל על מודעות שלוחצים ל-WhatsApp. השיחה שיוזמת מהמודעה היא בחינם, אבל לא המודעה עצמה.

הוסף כרטיס אשראי לחשבון WhatsApp Business Platform שלך

 1,000 השיחות הראשונות שלך בכל חודש הן בחינם. אם אתה רוצה לחרוג מהרמה החינמית של 1,000 שיחות בחודש, עליך להוסיף אמצעי תשלום לחשבון WhatsApp Business שלך ב-Business Manger. אנא קרא מאמר זה כדי ללמוד כיצד להוסיף כרטיס אשראי ל-WABA שלך.

כרטיסי תעריפים

אנא קרא מאמר זה כדי ללמוד עוד על כרטיסי תעריפים.

הצג תובנות שיחות עבור חשבון WhatsApp העסקי שלך

אתה יכול להפעיל ניטור בזמן אמת של הודעות וניתוח הוצאות עבור חשבון WhatsApp העסקי   שלך בכרטיסייה Insights של Meta WhatsApp Manager שלך. אנא קרא את המאמר הזה .

מחק מספר טלפון מחשבון עסקי

אנא קרא את המאמר הזה .

שמות תצוגה

שם התצוגה הוא השם של העסק שלך שמוצג ללקוחות באפליקציית WhatsApp.

עבור חשבון WhatsApp עסקי המוגדר כברירת מחדל, השם מוצג בתצוגת אנשי הקשר מימין למספר הטלפון. ברשימות צ'אט, במסכים ובקבוצות, רק מספר הטלפון מוצג.

עבור חשבון WhatsApp עסקי רשמי, השם מוצג ברשימות צ'אט, במסכים, בקבוצות ובתצוגת אנשי קשר במקום במספר הטלפון.

כדי שלעסק יהיה חשבון רשמי בוואטסאפ עסקי, עליו להיחשב כעסק בולט. עסק בולט הוא עסק מוכר שיש לו נוכחות משמעותית בכתבות חדשותיות מפרסומים עם קהלים נכבדים. חשבונות עסקיים רשמיים מונפקים ברמת מספר הטלפון ושם התצוגה.

להרשמה למערכת היכנסו כאן

לשיתוף:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לערוץ היוטיוב

מאמרים נוספים

Get The Latest Updates

הירשמו לניוזלטר שלנו כאן

No spam, notifications only about new products, updates.

מידע שימושי

פלטפורמות נוספות שאנחנו מטמיעים

לרגל השקת השירות קבלו 10% הנחה על מגוון השירותים שלנו